Історична довідка
У 70-х роках, порівняно зростала народжуваність дітей, відпустка по догляду за дитиною була досить короткою, а тому виникла необхідність у добудові дитячого садка. І так у селі запрацювали 2 дошкільні й одна ясельна група, де виховувалось більше 50 дітей. Це був період найбільшого розквіту дошкільної освіти на селі і він тривав до 90-х років минулого століття. У селі діяло багато промислових підприємств та інших організацій, де працювали молоді сім’ї, а їхні діти відвідували дошкільний заклад.
Зараз у дитячому садку функціонує 2 дошкільні групи.
Діяльність нашого д/с направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти: збереження та зміцнення фізичного і психічного здоров’я дитини, розвиток її творчих здібностей та нахилів, набуття нею соціального досвіду та готовності продовжувати освіту.
У своїй повсякденній роботі працівники закладу прагнуть перетворити садочок на затишну оселю для дітей з певними традиціями, звичаями та високим рівнем культури.
Напрями роботи
Основним напрямом роботи нашого дитячого садка є створення належних умов для безпеки життєдіяльності; формування елементарної життєвої компетенції з питань безпеки, виховання основ безпечної поведінки у дітей, а також культури безпеки у дорослих, відповідального ставлення до життя та здоров’я дітей. В роботі з безпеки життєдіяльності перевагу надаємо спостереженням, довірчим бесідам та розмовам віч-на–віч, моделюванню та аналізу проблемних ситуацій, дидактичним, сюжетно-рольовим, конструкторсько-будівельним, рухливим іграм, різним видам трудової діяльності, інтегрованим заняттям, розробленню спільних проектів з проблеми.
Враховуючи провідну роль ігрової діяльності значне місце під час організації рухового режиму відводиться рухливим іграм та фізичним вправам. При їх доборі враховуємо такі чинники: вік дітей, пора року, погодні та природні умови, місце ігор протягом дня, наявність необхідного фізкультурного обладнання та інвентарю. Рухливі ігри включаємо до різних форм роботи з дітьми (занять, свят, розваг, походів) після їх попереднього розучування. Протягом дня проводимо рухливі ігри різних видів: сюжетні й безсюжетні, ігри змагального типу, з елементами спортивних ігор та спортивних вправ. Фізичні вправи використовуємо у різноманітних організаційних формах: ранкова гімнастика, заняття з фізкультури, рухливі ігри. Завдяки їм формуються навички життєво важливих рухів ( ходьби, бігу, стрибків, метання, лазіння), розвиваються фізичні якості ( сила, спритність, швидкість, витривалість, координація рухів, гнучкість).