Грантовий конкурс для студентів
Грантовий конкурс для студентів юридичних факультетів, студентів магістратури та аспірантів юридичних факультетів та інститутів на тему правового регулювання онлайн торгівлі.
Учасник, що напише найкращу конкурсну роботу отримає стипендію у розмірі 20000 гривень!
Грант має на меті допомогти студентам та викладачам вивчати та розвивати правові механізми, які сприятимуть безпеці та ефективності онлайн торгівлі, а також вдосконаленню законодавчої бази для розвитку економіки в умовах цифрової епохи. Також цей грантовий конкурс є важливим внеском усіх учасників у створення нормативних документів, програм правової підтримки, організацію семінарів та інших ініціатив, що сприяють правовому захисту та розвитку онлайн торгівлі.
Хто може прийняти участь у конкурсі:
Студенти українських навчальних закладів;
Аспіранти українських навчальних закладів;
Громадяни України.
Вимоги до конкурсних робіт:
Конкурсна робота – це робота, яку учасник подає для участі в конкурсі або грантовій програмі. Конкурсна робота має вигляд статті, яку учасник пише самостійно, та яка відповідає тематиці та умовам зазначеним нижче.
Загальні теми гранту:
Нормативно-правове регулювання діяльності онлайн – маркетплейсів в Україні та світі (США та ЄС пріоритет).
Відповідальність маркетплейсу за діяльність недобросовісного продавця.
Захист прав споживачів у сфері онлайн торгівлі: порівняльний аналіз законодавства України, США та ЄС.
Проблеми та перспективи правового регулювання реклами на онлайн-платформах.
Правове регулювання персональних даних в онлайн-торгівлі: український та міжнародний досвід.
Електронні контракти: юридичні аспекти укладання та виконання угод в онлайн-торгівлі.
Міжнародне регулювання трансграничної онлайн-торгівлі: проблеми та рішення.
Правові аспекти захисту інтелектуальної власності на маркетплейсах.
Регулювання онлайн-платежів: правові основи та сучасні виклики.
Боротьба з шахрайством в онлайн-торгівлі: законодавчі ініціативи та правозастосовна практика.
Правове регулювання конкуренції в онлайн торгівлі та роль маркетплейсу як адміністратора торгівлі
Вимоги до статті:
Мова написання: українська;
Стаття повинна бути унікальна(перевіряємо через спеціальні сервіси);
Використання штучного інтелекту заборонено;
Стаття має відповідати темі, що зазначена на сторінці гранту;
Стаття повинна мати чітку і зрозумілу структуру;
Кількість символів не менше 10 000;
В роботі вказати використані джерела.
Терміни та порядок проведення конкурсу:
Крайній день прийому конкусних робіт: 24.09.2024;
Оголошення переможця: 22.10.2024;
Нагородження переможця: 22.10.2024 – 30.10.2024.
Як подати конкурсну роботу:
Готову статтю надіслати на пошту: contest@4b.ua;
Обовʼязково вказати тему листа: “Конкурсна робота”;
В листі вказати своє повне імʼя у називному відмінку та повну назву навчального закладу;
Документ з конкурсною роботою, у форматі Microsoft Word, прикріпити до листа.
Для того, щоб прийняти участь виконайте умови зазначені на сторінці: https://4b.ua/blog/contest-4b