Тридцята сесія
УКРАЇНА
ВЕЛИКОДЕДЕРКАЛЬСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Восьме скликання
ТРИДЦЯТА СЕСІЯ
РІШЕННЯ
від 20 грудня 2023 року №1840
Про звіт Великодедеркальського
сільського голови про результати
діяльності за 2023 рік
|
Заслухавши звіт Великодедеркальського сільського голови про результати діяльності за підсумками 2023 року, керуючись статтею 25, пунктом 9 частини першої статті 26, пунктом 3 частини четвертої статті 42, частинами першою-третьою статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Великодедеркальська сільська рада
ВИРІШИЛА:
1. Звіт Великодедеркальського сільського голови про результати діяльності за підсумками 2023 року взяти до відома.
2. Доручити сільському голові Юрію Панасюку підписати дане рішення.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань прав людини, законності, депутатської діяльності, етики та регламенту.
Сільський голова |
|
Юрій ПАНАСЮК |
Валентина Святинюк
УКРАЇНА
ВЕЛИКОДЕДЕРКАЛЬСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Восьме скликання
ТРИДЦЯТА СЕСІЯ
РІШЕННЯ
від 20 грудня 2023 року №
Про бюджет Великодедеркальської сільської
територіальної громади на 2024 рік
19533000000
код бюджету
Керуючись Бюджетним кодексом України, Законом України "Про місцеве самоврядування", сільська рада
ВИРІШИЛА :
1. Визначити на 2024 рік: доходи бюджету територіальної громади у сумі 52948730 гривень, у тому числі доходи загального фонду бюджету територіальної громади 51338730 гривень та доходи спеціального фонду бюджету територіальної громади –1610000 гривень згідно з додатком 1 до цього рішення; видатки бюджету територіальної громади у сумі 52948730 гривень, у тому числі видатки загального фонду бюджету територіальної громади – 51338730 гривень та видатки спеціального фонду бюджету територіальної громади - 1610000 гривень згідно з додатком 3 до цього рішення; профіцит за загальним фондом бюджету територіальної громади у сумі 0,00 гривень. дефіцит заспеціальним фондом бюджету територіальної громади у сумі 0,00 гривень. оборотний залишок бюджетних коштів бюджету територіальної громади у розмірі 50000,00 гривень, що становить 0,1 відсотків видатків загального фонду бюджету територіальної громади, визначених цим пунктом; резервний фонд бюджету територіальної громади у розмірі 50000,00 гривень, що становить 0,1 відсотка видатків загального фонду бюджету територіальної громади, визначених цим пунктом. 2.Затвердити бюджетні призначення головним розпорядникам коштів бюджету територіальної громади на 2024 рік у розрізі відповідальних виконавців за бюджетними програмами згідно з додатком 3 до цього рішення. 3.Затвердити на 2024 рік міжбюджетні трансферти згідно з додатком 5 до цього рішення. Відповідно до частини 2 статті 101 Бюджетного кодексу України передача та умови використання отримувачем коштів інших субвенцій (у тому числі на оплату поточних та капітальних видатків бюджетних установ, тощо) повинні бути викладені у спільному договорі між надавачем субвенції та її отримувачем. Рішення про передачу/прийняття бюджетних ресурсів приймається обома місцевими радами та затверджується у відповідних місцевих бюджетах. 4. Затвердити розподіл витрат бюджету сільської територіальної громади на реалізацію місцевих/регіональних програм у сумі 2527600гривень згідно з додатком 7 до цього рішення. 5. Установити, що у загальному фонді бюджету територіальної громади на 2024 рік: 1) до доходів загального фонду бюджету територіальної громади належать доходи, визначені статтями 64 Бюджетного кодексу України, та трансферти, визначені статтями 97,101,1032 Бюджетного кодексу України (крім субвенцій, визначених статтею 69 1 та частиною першою статті 71 Бюджетного кодексу України). 2) джерелами формування у частині фінансування є надходження, визначені статтею 72 Бюджетного кодексу України. 6. Установити, що джерелами формування спеціального фонду бюджету територіальної громади на 2024 рік: 1) у частині доходів є надходження, визначені статтями 691 та 71 Бюджетного кодексу України. 2) у частині фінансування є надходження, визначені пунктом 10 частини 1 статті 71 Бюджетного кодексу України. 7. Установити, що у 2024 році кошти, отримані до спеціального фонду бюджету територіальної громади згідно з відповідними пунктами частини 1 статті 71 Бюджетного кодексу України, спрямовуються на реалізацію заходів, визначених частиною 2 статті 71 Бюджетного кодексу України. 8. Визначити на 2024 рік відповідно до статті 55 Бюджетного кодексу України захищеними видатками бюджету територіальної громади видатки загального фонду на: - оплату праці працівників бюджетних установ; - нарахування на заробітну плату; - придбання медикаментів та перев'язувальних матеріалів; - забезпечення продуктами харчування; - оплату комунальних послуг та енергоносіїв; - поточні трансферти місцевим бюджетам; - соціальне забезпечення; 9.Керуючись статтею 16 Бюджетного кодексу України надати право сільському головів межах поточного бюджетного періоду здійснювати на конкурсних засадах розміщення тимчасово вільних коштів місцевих бюджетів на депозитах або шляхом придбання цінних паперів, емітованих Автономною Республікою Крим, відповідною територіальною громадою, з подальшим поверненням таких коштів до кінця поточного бюджетного періоду, а також шляхом придбання державних цінних паперів. 10. Відповідно до статей 43, 73 Бюджетного кодексу України надати право начальнику відділу фінансів Великодедеркальської сільської ради отримувати у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, позик на покриття тимчасових касових розривів місцевого бюджету, пов'язаних із забезпеченням захищених видатків загального фонду, в межах поточного бюджетного періоду за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку на договірних умовах без нарахування відсотків за користування цими коштами з обов'язковим їх поверненням до кінця поточного бюджетного періоду. Урахувати, що у разі розміщення коштів бюджету територіальної громади на депозитах та обслуговування коштів бюджету територіальної громади у частині бюджету розвитку в установі банку державного сектора обсяги тимчасових касових розривів за загальним фондом бюджету територіальної громади не покриваються за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку. 11.Головним розпорядникам коштів бюджету територіальної громади забезпечити виконання норм Бюджетного кодексу України стосовно: 1) затвердження паспортів бюджетних програм протягом 45 днів з дня набрання чинності цього рішення; 2) здійснення управління бюджетними коштами у межах встановлених їм бюджетних повноважень та оцінки ефективності бюджетних програм, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів, організацію та координацію роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів у бюджетному процесі; 3) забезпечення доступності інформації про бюджет відповідно до законодавства, а саме: - здійснення публічного представлення та публікації інформації про бюджет за бюджетними програмами та показниками, бюджетні призначення щодо яких визначені цим рішенням, відповідно до вимог та за формою, встановленими Міністерством фінансів України до 15 березня 2024 року; - оприлюднення паспортів бюджетних програм у триденний строк з дня затвердження таких документів; 4) взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов'язань за енергосервісом та здійснення витрат бюджету; 5) забезпечення в першочерговому порядку потребу в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених законодавством України умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати; забезпечення у повному обсязі проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ, інші енергоносії, комунальні послуги та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами, та укладення договорів за кожним видом відповідних послуг у мережах бюджетних асигнувань, затверджених у кошторисі. 12. Керуючись статтею 23 Бюджетного кодексу України в процесі виконання бюджету територіальної громади, за обґрунтованим поданням головного розпорядника коштів здійснювати перерозподіл видатків за кодом програмної класифікації видатків в розрізі економічної класифікації в межах загального обсягу його бюджетних призначень по загальному та спеціальному фондах бюджету територіальної громади, а перерозподіл бюджетних призначень за кодами програмної класифікації видатків у межах загального обсягу головного розпорядника коштів бюджету територіальної громади по загальному та спеціальному фондах - за погодженням із постійною комісією з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва. 13. Частина прибутку (доходу) сплачується до бюджету територіальної громади за результатами фінансово-господарської діяльності 2023 року та наростаючим підсумком щоквартальної фінансово-господарської діяльності у 2024 році щоквартально, і зараховується на відповідні рахунки з обліку надходжень до загального фонду бюджету територіальної громади, відкриті в органах Державного казначейства. Відрахування частини прибутку (доходу) здійснюється господарськими організаціями, які є у унітарній спільній власності територіальної громади та їх об’єднаннями і дочірніми підприємствами у розмірі 5 відсотків чистого прибутку (доходу), розрахованого згідно з положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку. Розрахунок частини прибутку (доходу) подається до органів державної фіскальної служби щоквартально протягом 40 календарних днів , що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу. Інформацію про нарахування та сплату частини прибутку (доходу) господарські організації подають за підсумками 2023 року та щоквартально протягом 2024 року до Великодедеркальської сільської ради. 14. Надати право сільському голові в період між пленарними засіданнями сесій відповідної ради за поданням відділу фінансів Великодедеркальської сільської ради та погодженням з постійною комісією з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва, у виняткових випадках своїми розпорядженнями вносити зміни до бюджету Великодедеркальської сільської територіальної громади на 2024 рік у частині міжбюджетних трансфертів з наступним затвердженням сесією даної ради. 15. Установити, що по мірі створення структурних підрозділів виконавчого комітету сільської ради, повноваження головного розпорядника коштів бюджету територіальної громади, визначених цим рішенням, передаються відповідним структурним підрозділам сільської ради. Відділу фінансів, структурним підрозділам Великодедеркальської сільської ради після зміни їх назв забезпечити зміни назв розпорядників коштів бюджету територіальної громади у документах, що використовуються у бюджетному процесі. 16. Встановити, що послуги у сфері освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, культури та спорту надаються закладами Великодедеркальської сільської ради безкоштовно для громадян, які проживають та/або зареєстровані за межами ради, лише за наявності договору про здійснення таких видатків за рахунок міжбюджетних трансфертів між Великодедеркальською сільською радою та відповідною радою. Головним розпорядникам бюджетних коштів встановити контроль за укладанням договорів про міжбюджетні трансферти на надання відповідних послуг. 17. Це рішення набуває чинності з 01 січня 2024 року. 18. Додатки № 1,3,5,7 до цього рішення є його невід’ємною частиною. 19. Забезпечити оприлюднення цього рішення в десятиденний строк з дня його прийняття відповідно до частини четвертої статті 28 Бюджетного кодексу України. 20. Контроль за виконанням даного рішення доручити постійній комісії з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва.
Сільський голова Юрій ПАНАСЮК Лариса Мороз |
Додаток 1 |
||||||
до рішення сільської ради |
||||||
"Про місцевий бюджет на 2024 рік" |
||||||
ДОХОДИ |
||||||
1953300000 |
||||||
(код бюджету) |
(грн) |
|||||
Код |
Найменування згідно з Класифікацією доходів бюджету |
Усього |
Загальний фонд |
Спеціальний фонд |
||
усього |
у тому числі бюджет розвитку |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
10000000 |
Податкові надходження |
24 451 000,00 |
24 451 000,00 |
0,00 |
0,00 |
|
11000000 |
Податки на доходи, податки на прибуток, податки на збільшення ринкової вартості |
17 274 500,00 |
17 274 500,00 |
0,00 |
0,00 |
|
11010000 |
Податок та збір на доходи фізичних осіб |
17 274 500,00 |
17 274 500,00 |
0,00 |
0,00 |
|
11010100 |
Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати |
8 500 000,00 |
8 500 000,00 |
0,00 |
0,00 |
|
11010400 |
Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата |
8 766 500,00 |
8 766 500,00 |
0,00 |
0,00 |
|
11010500 |
Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування |
8 000,00 |
8 000,00 |
0,00 |
0,00 |
|
13000000 |
Рентна плата та плата за використання інших природних ресурсів |
48 300,00 |
48 300,00 |
0,00 |
0,00 |
|
13010000 |
Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів |
45 300,00 |
45 300,00 |
0,00 |
0,00 |
|
13010100 |
Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування |
37 000,00 |
37 000,00 |
0,00 |
0,00 |
|
13010200 |
Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування) |
8 300,00 |
8 300,00 |
0,00 |
0,00 |
|
13030000 |
Рентна плата за користування надрами загальнодержавного значення |
3 000,00 |
3 000,00 |
0,00 |
0,00 |
|
13030100 |
Рентна плата за користування надрами для видобування інших корисних копалин загальнодержавного значення |
3 000,00 |
3 000,00 |
0,00 |
0,00 |
|
14000000 |
Внутрішні податки на товари та послуги |
115 000,00 |
115 000,00 |
0,00 |
0,00 |
|
14040000 |
Акцизний податок з реалізації суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів |
115 000,00 |
115 000,00 |
0,00 |
0,00 |
|
14040100 |
Акцизний податок з реалізації виробниками та/або імпортерами, у тому числі в роздрібній торгівлі тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, що оподатковується згідно з підпунктом 213.1.1 |
45 000,00 |
45 000,00 |
0,00 |
0,00 |
|
14040200 |
Акцизний податок з реалізації суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів (крім тих, що оподатковуються згідно з підпунктом 213.1.14 пункту 213.1 статті 213 Податкового кодексу України) |
70 000,00 |
70 000,00 |
0,00 |
0,00 |
|
18000000 |
Місцеві податки та збори, що сплачуються (перераховуються) згідно з Податковим кодексом України |
7 013 200,00 |
7 013 200,00 |
0,00 |
0,00 |
|
18010000 |
Податок на майно |
2 673 000,00 |
2 673 000,00 |
0,00 |
0,00 |
|
18010100 |
Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об`єктів житлової нерухомості |
5 000,00 |
5 000,00 |
0,00 |
0,00 |
|
18010200 |
Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об`єктів житлової нерухомості |
38 000,00 |
38 000,00 |
0,00 |
0,00 |
|
18010300 |
Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості |
200 000,00 |
200 000,00 |
0,00 |
0,00 |
|
18010400 |
Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості |
400 000,00 |
400 000,00 |
0,00 |
0,00 |
|
18010500 |
Земельний податок з юридичних осіб |
80 000,00 |
80 000,00 |
0,00 |
0,00 |
|
18010600 |
Орендна плата з юридичних осіб |
1 500 000,00 |
1 500 000,00 |
0,00 |
0,00 |
|
18010700 |
Земельний податок з фізичних осіб |
300 000,00 |
300 000,00 |
0,00 |
0,00 |
|
18010900 |
Орендна плата з фізичних осіб |
150 000,00 |
150 000,00 |
0,00 |
0,00 |
|
18050000 |
Єдиний податок |
4 340 200,00 |
4 340 200,00 |
0,00 |
0,00 |
|
18050300 |
Єдиний податок з юридичних осіб |
40 200,00 |
40 200,00 |
0,00 |
0,00 |
|
18050400 |
Єдиний податок з фізичних осіб |
1 800 000,00 |
1 800 000,00 |
0,00 |
0,00 |
|
18050500 |
Єдиний податок з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків |
2 500 000,00 |
2 500 000,00 |
0,00 |
0,00 |
|
20000000 |
Неподаткові надходження |
2 159 000,00 |
549 000,00 |
1 610 000,00 |
0,00 |
|
21000000 |
Доходи від власності та підприємницької діяльності |
60 000,00 |
60 000,00 |
0,00 |
0,00 |
|
21080000 |
Інші надходження |
60 000,00 |
60 000,00 |
0,00 |
0,00 |
|
21081100 |
Адміністративні штрафи та інші санкції |
10 000,00 |
10 000,00 |
0,00 |
0,00 |
|
21081500 |
Штрафні санкції, що застосовуються відповідно до Закону України `Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального` |
50 000,00 |
50 000,00 |
0,00 |
0,00 |
|
22000000 |
Адміністративні збори та платежі, доходи від некомерційної господарської діяльності |
369 000,00 |
369 000,00 |
0,00 |
0,00 |
|
22010000 |
Плата за надання адміністративних послуг |
314 000,00 |
314 000,00 |
0,00 |
0,00 |
|
22010300 |
Адміністративний збір за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань |
2 000,00 |
2 000,00 |
0,00 |
0,00 |
|
22012500 |
Плата за надання інших адміністративних послуг |
12 000,00 |
12 000,00 |
0,00 |
0,00 |
|
22012600 |
Адміністративний збір за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень |
300 000,00 |
300 000,00 |
0,00 |
0,00 |
|
22080000 |
Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим державним майном |
45 000,00 |
45 000,00 |
0,00 |
0,00 |
|
22080400 |
Надходження від орендної плати за користування майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності |
45 000,00 |
45 000,00 |
0,00 |
0,00 |
|
22090000 |
Державне мито |
10 000,00 |
10 000,00 |
0,00 |
0,00 |
|
22090100 |
Державне мито, що сплачується за місцем розгляду та оформлення документів, у тому числі за оформлення документів на спадщину і дарування |
10 000,00 |
10 000,00 |
0,00 |
0,00 |
|
24000000 |
Інші неподаткові надходження |
120 000,00 |
120 000,00 |
0,00 |
0,00 |
|
24060000 |
Інші надходження |
120 000,00 |
120 000,00 |
0,00 |
0,00 |
|
24060300 |
Інші надходження |
120 000,00 |
120 000,00 |
0,00 |
0,00 |
|
25000000 |
Власні надходження бюджетних установ |
1 610 000,00 |
0,00 |
1 610 000,00 |
0,00 |
|
25010000 |
Надходження від плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно із законодавством |
840 000,00 |
0,00 |
840 000,00 |
0,00 |
|
25010100 |
Плата за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю |
835 000,00 |
0,00 |
835 000,00 |
0,00 |
|
25010200 |
Надходження бюджетних установ від додаткової (господарської) діяльності |
5 000,00 |
0,00 |
5 000,00 |
0,00 |
|
25020000 |
Інші джерела власних надходжень бюджетних установ |
770 000,00 |
0,00 |
770 000,00 |
0,00 |
|
25020200 |
Надходження, що отримують бюджетні установи від підприємств, організацій, фізичних осіб та від інших бюджетних установ для виконання цільових заходів, у тому числі заходів з відчуження для суспільних потреб земельних ділянок та розміщених на них інших об` |
770 000,00 |
0,00 |
770 000,00 |
0,00 |
|
|
Усього доходів (без урахування міжбюджетних трансфертів) |
26 610 000,00 |
25 000 000,00 |
1 610 000,00 |
0,00 |
|
40000000 |
Офіційні трансферти |
26 338 730,00 |
26 338 730,00 |
0,00 |
0,00 |
|
41000000 |
Від органів державного управління |
26 338 730,00 |
26 338 730,00 |
0,00 |
0,00 |
|
41030000 |
Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам |
24 630 600,00 |
24 630 600,00 |
0,00 |
0,00 |
|
41033900 |
Освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам |
24 630 600,00 |
24 630 600,00 |
0,00 |
0,00 |
|
41050000 |
Субвенції з місцевих бюджетів іншим місцевим бюджетам |
1 708 130,00 |
1 708 130,00 |
0,00 |
0,00 |
|
41053900 |
Інші субвенції з місцевого бюджету |
1 708 130,00 |
1 708 130,00 |
0,00 |
0,00 |
|
X |
Разом доходів |
52 948 730,00 |
51 338 730,00 |
1 610 000,00 |
0,00 |
|
Секретар сільської ради Валентина СВЯТИНЮК
УКРАЇНА
ВЕЛИКОДЕДЕРКАЛЬСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Восьме скликання
ТРИДЦЯТА СЕСІЯ
РІШЕННЯ
від 20 грудня 2023 року №
Про внесення змін до бюджету
Великодедеркальської сільської
територіальної громади на 2023 рік
Розглянувши пропозиції постійно - діючої комісії Великодедеркальської сільської ради з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва щодо внесення змін до сільського бюджету на 2023 рік затвердженого рішенням двадцять першої сесії від 22 грудня 2022 року № 1290 «Про бюджет Великодедеркальської сільської територіальної громади на 2023 рік", рішення сесії сільської ради «Про внесення змін до бюджету Великодедеркальської сільської територіальної громади на 2023 рік» від 24.01.2023 року №1363, від 02.03.2023 року №1400, від 05.05.2023 року №1473, від 20.06.2023 року №1557,від 30.08.2023року №1612, від 18.10.2023 №1695,від 24.11.2023 року №1767, від 12.12.2023р №1820, керуючись ст.78 Бюджетного Кодексу України та на підставі п.23 ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», сільська рада
ВИРІШИЛА:
- Внести зміни до бюджету Великодедеркальської сільської територіальної громади на 2023 рік згідно додатку.
- Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва.
Сільський голова Юрій ПАНАСЮК
Лариса МОРОЗ
Додаток
1. Внести зміни по програмній та економічні класифікації видатків загального фонду місцевого бюджету на 2023 рік.
Відділ освіти, сім’ї, молоді, спорту, культури і туризму Великодедеркальської сільської ради
1.1.Зменшити видатки на- 25000 грн.
1.1.1КПКВКМБ-0611021- « Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету»- 25000 грн.
-оплата комунальних послуг та енергоносіїв- 25000 грн.
1.2.Збільшити видатки на- 25000 грн.
1.2.1.КПКВКМБ-0611021- « Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету»- 5000 грн.
-поточні видатки- 5000 грн.
1.2.2.КПКВКМБ- 0611141-«Забезпечення діяльності інших закладів у сфері освіти»- 20000 грн.
- оплата праці- 16500 грн.
- нарахування на оплату праці- 3500 грн.
3. Затвердити зміни до розподілу видатків місцевого бюджету згідно з додатком.
Секретар сільської ради Валентина СВЯТИНЮК
УКРАЇНА
ВЕЛИКОДЕДЕРКАЛЬСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Восьме скликання
ТРИДЦЯТА СЕСІЯ
РІШЕННЯ
від 20 грудня 2023 року №1843
Про затвердження штатних розписів
апарату Великодедеркальської сільської
ради та її виконавчих органів на 2024 рік.
Відповідно до пункту 5 частини 1 статті 26 та пункту 6 частини 4 статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 9 березня 2006 р. № 268«Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» (зі змінами),постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2002 р. № 1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери», сільська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити штатні розписи апарату Великодедеркальської сільської ради та її виконавчих органів на 2024 рік (додаються).
2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва.
Сільський голова Юрій ПАНАСЮК
Валентина Святинюк
УКРАЇНА
ВЕЛИКОДЕДЕРКАЛЬСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Восьме скликання
ТРИДЦЯТА СЕСІЯ
РІШЕННЯ
від 20 грудня 2023 року №
Про створення резервного фонду
та затвердження Положення
про використання коштів резервного
фонду бюджету Великодедеркальської
сільської територіальної громади
Керуючись статтею 24 Бюджетного кодексу України та постановою Кабінету Міністрів України від 29 березня 2002 року № 415 «Про затвердження Порядку використання коштів резервного фонду бюджету», статтями 26, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» сільська рада
ВИРІШИЛА:
1. Створити резервний фонд Великодедеркальської сільської територіальної громади.
2. Затвердити положення про використання коштів резервного фонду бюджету Великодедеркальської сільської територіальної громади (додається).
3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій, та міжнародного співробітництва.
Сільський голова Юрій ПАНАСЮК
Лариса МОРОЗ
Додаток до рішення сесії
Великодедеркальської сільської ради № ____ від 20.12.2023 року
ПОЛОЖЕННЯ
про використання коштів резервного фонду бюджету Великодедеркальської сільської територіальної громади
1. Загальні положення
1.1. Це Положення визначає напрями використання коштів резервного фонду бюджету Великодедеркальської сільської територіальної громади і встановлює процедури, пов'язані з виділенням коштів резервного фонду сільського бюджету та звітуванням про їх використання.
1.2. Резервний фонд бюджету формується для здійснення непередбачених видатків, що не мають постійного характеру і не могли бути передбачені під час складання проекту бюджету.
1.3. Резервний фонд бюджету не може перевищувати 1 відсотка обсягу видатків загального фонду відповідного бюджету.
1.3.1. Положення пункту 3 Порядку не застосовується в умовах воєнного стану.
1.4. Резервний фонд бюджету встановлюється рішенням про сільський бюджет загальною сумою без визначення головного розпорядника бюджетних коштів.
1.5. Розподіл бюджетного призначення резервного фонду відповідного бюджету провадиться за рішенням виконавчого комітету Великодедеркальської сільської ради.
2. Напрями та умови використання коштів з резервного фонду
2.1. Кошти резервного фонду можуть використовуватися на здійснення:
2.1.1 заходів з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій техногенного, природного, соціального характеру;
2.1.2. заходів, пов'язаних із запобіганням виникненню надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, на основі даних моніторингу, експертизи, досліджень та прогнозів щодо можливого перебігу подій з метою недопущення їх переростання у надзвичайну ситуацію техногенного та природного характеру або пом'якшення її можливих наслідків;
2.1.3. інших непередбачених заходів, які відповідно до законів можуть здійснюватися за рахунок коштів бюджету, але не мають постійного характеру і не могли бути передбачені під час складання проекту бюджету, тобто на момент затвердження бюджету не було визначених підстав для проведення таких заходів.
2.2. До непередбачених заходів, визначених у підпункті "2.1.3." пункту 6 цього Положення, не можуть бути віднесені:
обслуговування та погашення боргу місцевого самоврядування;
додаткові заходи, що забезпечують виконання бюджетної програми (функції), призначення на яку затверджено у бюджеті;
капітальний ремонт або реконструкція, крім випадків, пов’язаних з ліквідацією надзвичайних ситуацій та проведенням заходів, пов’язаних із запобіганням виникненню надзвичайних ситуацій техногенного, природного та соціального характеру;
придбання житла, крім випадків відселення мешканців з аварійних будинків, пошкоджених під час надзвичайної ситуації;
надання гуманітарної чи іншої допомоги, крім випадків, коли рішення про надання такої допомоги прийнято сільською радою.
2.3. За рахунок коштів резервного фонду бюджету можуть відшкодовуватися витрати на здійснення заходів на суму фактичної кредиторської заборгованості станом на 01 січня поточного бюджетного періоду, щодо фінансування яких прийнято рішення про виділення коштів з резервного фонду бюджету в минулому бюджетному періоді, але платежі з бюджету не були проведені або були проведені частково, про що приймається відповідне рішення.
2.4. У разі використання коштів резервного фонду бюджету в неповному обсязі на ліквідацію наслідків надзвичайної ситуації техногенного і соціального характеру у зв’язку із закінченням бюджетного періоду і за умови обґрунтованої необхідності продовження заходів, наявності планових строків виконання робіт кошти резервного фонду бюджету можуть виділятися на здійснення заходів, щодо фінансування яких прийнято рішення у вересні - грудні минулого бюджетного періоду у розмірі, що не перевищує суму, яку повернуто до бюджету у зв’язку із закінченням бюджетного періоду.
2.5. Рішення про виділення коштів з резервного фонду бюджету приймається тільки в межах призначення на цю мету у відповідному бюджеті і втрачає чинність після закінчення відповідного бюджетного періоду.
2.6. Кошти з резервного фонду бюджету виділяються на безповоротній основі або на умовах повернення, про що зазначається у рішенні про виділення коштів з резервного фонду бюджету.
Умови повернення до відповідного бюджету коштів, виділених з резервного фонду бюджету, зокрема строки та поетапний графік, визначаються у договорі, укладеному між головним розпорядником бюджетних коштів та розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня або їх одержувачем.
Головний розпорядник бюджетних коштів та розпорядник бюджетних коштів нижчого рівня або їх одержувач в установленому законом порядку несуть відповідальність за несвоєчасне повернення/неповернення коштів відповідно до умов договору.
3. Подання та розгляд звернень про виділення коштів з резервного фонду сільського бюджету
3.1. Звернення про виділення коштів з резервного фонду бюджету подаються:
щодо видатків місцевих бюджетів - підприємствами, установами, організаціями (далі - заявники) до виконавчого комітету Великодедеркальської сільської ради.
3.2. У зверненні зазначається:
напрям використання коштів резервного фонду бюджету;
головний розпорядник бюджетних коштів, якому пропонується виділити кошти з резервного фонду бюджету (у разі необхідності);
обсяг асигнувань, який пропонується надати з резервного фонду бюджету, в тому числі на умовах повернення;
підстави для здійснення заходів за рахунок бюджету;
інформація про можливість (неможливість) фінансування зазначених заходів за рахунок інших джерел та наслідки у разі, коли кошти з резервного фонду не будуть виділені.
3.3. До звернення обов'язково додаються:
розрахунки обсягу коштів з резервного фонду бюджету;
перелік невідкладних (першочергових) робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, заходів, пов'язаних із запобіганням виникненню надзвичайних ситуацій техногенного, природного та соціального характеру, та інших заходів;
документи, що підтверджують отримані суми страхового відшкодування (у разі відсутності договору страхування - пояснення заявника про причини не проведення страхування);
інша інформація, що підтверджує необхідність виділення коштів з резервного фонду бюджету на здійснення заходів з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій з урахуванням факторів їх поширення, розміру завданих збитків та людських втрат і кваліфікаційних ознак надзвичайних ситуацій, проведення заходів, пов'язаних із запобіганням виникненню надзвичайних ситуацій техногенного, природного та соціального характеру, а також інших заходів.
У разі необхідності виділення коштів з резервного фонду бюджету за напрямами, передбаченими у цьому Положенні, до звернення також обов'язково додаються:
акти обстеження та дефектні акти, що підтверджують розміри завданих збитків, затверджені в установленому порядку;
узагальнені кошторисні розрахунки на проведення аварійно-відбудовних та інших невідкладних робіт.
3.4. Заявники несуть відповідальність за правильність та достовірність поданих матеріалів, розрахунків, обґрунтувань в установленому законом порядку.
3.5. У разі необхідності виділення коштів з резервного фонду бюджету на цілі, передбачені цим Положенням, до звернення додаються документи, що підтверджують здійснення зазначених заходів та наявність фактичної кредиторської заборгованості.
3.6. У разі необхідності виділення коштів з резервного фонду бюджету на цілі, передбачені Положенням, до звернення додаються документи, передбачені Положенням, та документи, що підтверджують здійснення заходів у минулому бюджетному періоді.
3.7. Виконавчий комітет ради не пізніше ніж у триденний термін з дня отримання звернення дає доручення відповідно відділу фінансів Великодедеркальської сільської ради и для розгляду звернення та підготовки пропозицій для прийняття рішення про виділення коштів з резервного фонду бюджету. До виконання доручення в разі необхідності можуть залучатися інші заінтересовані органи виконавчої влади.
У разі потреби виконавчий комітет ради дає доручення щодо підготовки експертних висновків стосовно звернення відповідному виконавчому органу, структурному підрозділу ради відповідно до їх функціональних повноважень. У разі коли термін виконання доручення не вказано, органи, у десятиденний термін після отримання доручення надсилають зазначені експертні висновки відділу фінансів Великодедеркальської сільської ради.
3.8. Відділ фінансів Великодедеркальської сільської ради розглядає звернення та додані до нього матеріали, готує пропозиції щодо підстав виділення коштів з резервного фонду бюджету, можливості здійснення відповідних заходів за рахунок інших джерел, можливого обсягу виділення асигнувань з резервного фонду бюджету та надсилає їх у тижневий термін виконавчому комітету ради.
3.9. Відділ фінансів Великодедеркальської сільської ради за результатами розгляду звернення та з урахуванням експертних висновків, отриманих від органів, визначених, та пропозицій робить узагальнений висновок щодо підстав виділення коштів з резервного фонду бюджету, правильності поданих розрахунків та можливого обсягу виділення асигнувань з резервного фонду бюджету.
3.10. У разі недотримання заявником вимог цього Положення, або невідповідності матеріалів звернення вимогам, відділ фінансів Великодедеркальської сільської ради, визначений в дорученні щодо розгляду звернення та підготовки пропозиції для прийняття рішення про виділення коштів з резервного фонду бюджету, повертає подані матеріали заявникові для доопрацювання, зазначивши причини їх повернення, та доповідає про це виконавчому комітету.
У разі коли загальний обсяг коштів, виділених з резервного фонду бюджету відповідно до прийнятих рішень, досягне обсягу призначення, затвердженого в бюджеті для резервного фонду, відділ фінансів Великодедеркальської сільської ради невідкладно повідомляє про це виконавчий комітет ради.
4. Підготовка та прийняття рішення про виділення коштів з резервного фонду
4.1. Відділ фінансів Великодедеркальської сільської ради є відповідальним за підготовку та подання проектів рішень про виділення коштів з резервного фонду бюджету.
У разі визнання доцільності та можливості виділення коштів з резервного фонду бюджету відділ фінансів Великодедеркальської сільської ради готує відповідний проект рішення, в якому повинно бути визначено:
головного розпорядника бюджетних коштів, якому виділяються кошти з резервного фонду бюджету;
напрям використання коштів з резервного фонду бюджету;
обсяг коштів, який пропонується надати з резервного фонду бюджету;
умови повернення коштів, виділених з резервного фонду бюджету.
4.2. Відділ фінансів Великодедеркальської сільської ради подає проект рішення в установленому порядку на розгляд виконавчому комітету ради.
4.3. Виконавчий комітет ради приймає рішення про виділення коштів з резервного фонду бюджету виключно за наявності висновків відділу фінансів Великодедеркальської сільської ради.
4.4. У разі потреби виконавчий комітет може скоротити термін розгляду звернення, підготовки та прийняття рішення про виділення коштів з резервного фонду бюджету.
5. Виділення коштів з резервного фонду, ведення обліку та звітності
5.1. Після прийняття рішення про виділення коштів з резервного фонду бюджету:
а) головний розпорядник бюджетних коштів у тижневий термін повідомляє відділ фінансів Великодедеркальської сільської ради коди економічної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету та відповідні обсяги коштів згідно із зазначеним рішенням;
б) Відділ фінансів Великодедеркальської сільської ради під час визначення бюджетної програми з резервного фонду бюджету закріплює за нею код програмної та функціональної класифікації видатків і кредитування бюджету відповідно до напряму використання коштів резервного фонду бюджету, затвердженого зазначеним рішенням, і вносить в установленому порядку зміни до розпису бюджету.
5.2. Головний розпорядник бюджетних коштів після отримання довідки про внесення змін до розпису бюджету вносить зміни до кошторисів та планів асигнувань у порядку, встановленому для затвердження цих документів.
5.3. Територіальний орган Казначейства та відділ фінансів Великодедеркальської сільської ради після внесення змін до розпису бюджету здійснює його виконання в установленому порядку, при цьому видатки з резервного фонду бюджету провадяться лише за умови надання головним розпорядником бюджетних коштів, якому виділено кошти з резервного фонду бюджету, Територіальному органу Казначейства переліку невідкладних (першочергових) робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, заходів, пов'язаних із запобіганням виникненню надзвичайних ситуацій техногенного, природного та соціального характеру, або інших заходів, та копії договору про повернення до відповідного бюджету коштів, виділених з резервного фонду бюджету на умовах повернення, укладеного між головним розпорядником бюджетних коштів та розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня або їх одержувачем.
5.4. Відділ фінансів Великодедеркальської сільської ради веде реєстр та проводить моніторинг прийнятих рішень про виділення коштів з резервного фонду бюджету і щомісяця інформує виконавчий комітет ради про витрачання коштів резервного фонду відповідного бюджету.
Територіальний орган Казначейства щокварталу не пізніше 15 числа місяця, що настає за звітним періодом, надає інформацію відділу фінансів Великодедеркальської сільської ради щодо залишків коштів резервного фонду бюджету на рахунках головних розпорядників бюджетних коштів (одержувачів бюджетних коштів) у розрізі головних розпорядників бюджетних коштів та бюджетних програм з резервного фонду бюджету, а головні розпорядники бюджетних коштів - пояснення про причини невикористання коштів резервного фонду бюджету.
За результатами аналізу фактичних залишків невикористаних коштів резервного фонду бюджету на рахунках головних розпорядників бюджетних коштів (одержувачів бюджетних коштів) відділ фінансів Великодедеркальської сільської ради у разі необхідності готує та подає в установленому порядку на розгляд виконавчого комітету проект рішення щодо зменшення головному розпоряднику бюджетних коштів відповідних видатків з резервного фонду бюджету.
27. Головні розпорядники бюджетних коштів, які використали кошти з резервного фонду бюджету, подають відділу фінансів Великоддедеркальської сільської ради та Територіальному органу Казначейства звіт щодо використання коштів у відповідності з переліком робіт або інших заходів, погодженим відповідно до цього Порядку, а у разі виділення коштів резервного фонду бюджету на умовах повернення - також інформацію про їх повернення до сільського бюджету.
28. Територіальний орган Казначейства готує інформацію (звіт) про використання коштів з резервного фонду бюджету і подає відділу фінансів Великодедеркальської сільської ради не пізніше 25 числа місяця, що настає за звітним.
29. Додатково кошти з резервного фонду бюджету для продовження робіт (заходів) можуть виділятися лише за умови використання головним розпорядником раніше виділених коштів з резервного фонду бюджету та подання відділу фінансів Великодедеркальської сільської ради звіту про їх цільове використання, крім випадків додаткового виділення коштів з резервного фонду бюджету для продовження робіт (заходів), пов’язаних з ліквідацією надзвичайних ситуацій техногенного, природного, соціального характеру державного та регіонального рівнів та їх наслідків.
30. Контроль за використанням коштів, виділених з резервного фонду бюджету, здійснюється в установленому законодавством порядку.
У разі виявлення за результатами проведення ревізій фактів нецільового використання коштів резервного фонду бюджету та неповернення їх до відповідного бюджету Держаудитслужба порушує перед Територіальним органом Казначейства питання про зупинення операцій з коштами резервного фонду бюджету та інформує про це головного розпорядника бюджетних коштів та відділ фінансів Великодедеркальської сільської ради.
На підставі актів ревізій, складених відповідно до законодавства, відділ фінансів Великодедеркальської сільської ради готує та подає в установленому порядку на розгляд виконавчого комітету проект рішення щодо зменшення головному розпоряднику бюджетних коштів обсягу зазначених видатків з резервного фонду бюджету на суму коштів, що витрачені не за цільовим призначенням.
За неможливості здійснити зазначене зменшення обсягу видатків з резервного фонду бюджету відділ фінансів Великодедеркальської сільської ради повідомляє про це орган Держаудитслужби, яка виявила факт нецільового використання коштів.
Територіальний орган Казначейства щомісяця надає інформацію про повернення коштів, виділених з резервного фонду бюджету на умовах повернення відділу фінансів.
Секретар сільської ради Валентина СВЯТИНЮК
УКРАЇНА
ВЕЛИКОДЕДЕРКАЛЬСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Восьме скликання
ТРИНАДЦЯТА СЕСІЯ
РІШЕННЯ
від 20 грудня 2023 року №
Про передачу та прийняття міжбюджетних
трансфертів між бюджетами
Великодедеркальської сільської
та Шумської міської
територіальних громад на 2024 рік
Відповідно до ст. 93 Бюджетного кодексу України, керуючись п. 27, 43 ст. 26, ст.42Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», беручи до уваги пропозиції постійній комісії сільської ради з питань фінансів, бюджету, планування, соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва, Великодедеркальська сільська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити надання іншої субвенції до бюджету Шумської міської територіальної громади з бюджету Великодедеркальської сільської територіальної громади в сумі 238850 гривень.
2. Доручити сільському голові Юрію ПАНАСЮКУ підписати договір про передачу та прийняття міжбюджетних трансфертів .
3. Затвердити договір про передачу та прийняття міжбюджетних трансфертів між бюджетами територіальних громад на 2024 рік.
4. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію сільської ради з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва.
Сільський голова Юрій ПАНАСЮК
Лариса МОРОЗ
с. Великі Дедеркали 20 грудня 2023 року
ДОГОВІР №1
про передачу та прийняття міжбюджетних
трансфертів між бюджетами Шумської міської та
Великодедеркальської сільської територіальних громад на 2024 рік
Великодедеркальська сільська рада, іменована надалі «сільська рада», в особі сільського голови Панасюка Юрія Валентиновича, який діє на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» з однієї сторони і Шумська міська рада, іменована надалі «міська рада», в особі міського голови Боярського Вадима Андрійовича, який діє на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» з другої сторони, з метою своєчасності, рівномірності, гарантованості та повноти перерахування трансферту відповідно до статті 93 Бюджетного кодексу України, уклали цей договір про нижче наведене:
І. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
Передача - прийняття цільових видатків на 2024 рік з відповідними коштами у вигляді міжбюджетного трансферту.
II. ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН
1. Сільська рада зобов'язується:
1.1. Передати видатки міській раді у вигляді міжбюджетного трансферту на 2024рік.
1.2. Розмір коштів, які передаються відповідно до пункту 1.1 цього договору, складає 238850 грн., з них на:
- 3719770 «Інші субвенції з місцевого бюджету» - 238850 гривень
КЕКВ 2620 - «Поточні трансферти органам державного управління інших рівнів» - 238850 гривень на фінансування КНП ШМР «Шумський МЦПМСД» та КУ ШМР «Інклюзивно-ресурсний Центр».
1.3. Передача коштів, які передаються відповідно до пункту 1.1 цього договору, відбувається до 26 числа місяця в якому відбувається передача коштів.
2. Міська рада зобов'язується:
2.1. Прийняти видатки від сільської ради у вигляді міжбюджетного трансферту із забезпеченням цільового використання.
2.2. Здійснювати фінансування видатків через відповідних головних розпорядників коштів місцевого бюджету.
2.3. Щоквартально до 20 числа місяця наступного за звітним надавати Великодедеркальській сільській раді звіт про використання коштів зі списком дітей, яким надавалися послуги в КУ ШМР «Інклюзивно-ресурсний Центр» та списком пацієнтів, яким були відпущені лікарські засоби по пільговим та безкоштовним рецептам, а також використання коштів по оплаті енергоносіїв для КНП ШМР «Шумський МЦПМСД».
III. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН, ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ
1. Договір укладений у двох примірниках, які мають однакову силу, і набирає чинності з моменту його підписання обома сторонами.
2. Даний договір діє з 01.01.2024 року по 31.12.2024 року.
3. За невиконання умов даного договору сторони несуть відповідальність передбачену чинним законодавством.
ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ ТА ПЛАТІЖНІ
РЕКВІЗИТИ СТОРІН
Шумська міська рада Тернопільська обл. м.Шумськ вул. Українська, 59
р/р UA ___________________________ МФО____________________________ __________________________________ _________________________________
|
Великодедеркальська сільська рада Тернопільська обл., Шумський район,с.В.Дедеркали, вул.Садова,1
р/рUA348201720344420004000144165 МФО 820172______________________ УДКСУ у Шумському районі________ Код ЄДРПОУ-43956351_____________
|
|
Шумський міський голова
______________Вадим БОЯРСЬКИЙ
МП |
Великодедеркальський сільський голова
_________________Юрій ПАНАСЮК
МП |
|
УКРАЇНА
ВЕЛИКОДЕДЕРКАЛЬСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Восьме скликання
ТРИДЦЯТА СЕСІЯ
РІШЕННЯ
Від 20 грудня 2023 року №1848
Про організацію харчування
школярів та вихованців закладів
освіти Великодедеркальської
сільської ради у 2024 році
На виконання законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», Національної стратегії розбудови безпечного і здорового освітнього середовища у новій українській школі, схваленої Указом Президента України від 25.05.2020 року № 195/2020, Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним наказом Міністерства освіти і науки України (далі - МОН) та Міністерства охорони здоров’я України (далі – МОЗ) від 17.04.2006 року № 298/227 (зі змінами та доповненнями), наказу МОЗ України від 25.09.2020 року № 2205 «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти», Нових норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затверджених постановою Кабінет Міністрів України від 24.03.2021 року № 305 (зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України від 28 липня 2021 року № 786 «Про внесення змін до норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 03.12.2020 року № 2532 «Про затвердження Гігієнічних вимог до виробництва та обігу харчових продуктів на потужностях, розташованих у закладах загальної середньої освіти», сільської програми «Безпечне та якісне харчування дітям Великодедеркальщини» на 2023-2024 роки, затвердженої рішенням сесії Великодедеркальської сільської ради від 22 грудня 2022 року № 1301, розглянувши клопотання відділу освіти, сім’ї, молоді, спорту, культури і туризму Великодедеркальської сільської ради від 15.12.2023 року № 858, з метою забезпечення дітей і учнів якісним, безпечним та збалансованим харчуванням, збереження здоров’я здобувачів освіти, запобігання виникненню у них захворювань органів травлення, сільська рада
ВИРІШИЛА:
1. Відділу освіти, сім’ї, молоді, спорту, культури і туризму Великодедеркальської сільської ради (Ольга ФЕДЮК):
1) організувати харчування пільгових категорій учнів закладів загальної середньої освіти, які будуть забезпечуватися безкоштовним харчуванням з 08 січня 2024 року для:
- дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування (вартість обіду 25 грн.);
- дітей з інвалідністю (вартість обіду 25 грн.);
- дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних та інклюзивних класах (групах) (вартість обіду 25 грн.);
- дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям» (вартість обіду 25 грн.);
- дітей з числа осіб, визначених у статтях 10 та 10-1 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;
- дітей осіб, визнаних учасниками бойових дій відповідно до пунктів 19-24 частини першої статті 6 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» (АТО/ООС) (вартість обіду 25 грн.);
- дітей осіб, які мобілізовані що знаходяться (знаходились) у зоні бойових дій;
- дітей з числа внутрішньо переміщених осіб, дітей, які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів (вартість обіду 25 грн.);
2) організувати харчування згідно пропорції для спільного фінансування харчування дітей батьків, які мобілізовані та знаходяться не в зоні бойових дій за кошти батьків та бюджетні кошти, в співвідношенні 60% (15 грн.) - бюджетні кошти, та 40% (10 грн.) - батьківська плата, з вартістю – 25 грн.;
3) організувати харчування згідно переліку пільгових категорій дітей (вихованців різновікових дошкільних груп), які будуть забезпечуватися безкоштовним харчуванням з 01 лютого 2023 року для:
- дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування (вартість обіду 25 грн.);
- дітей з інвалідністю (вартість обіду 25 грн.);
- дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних та інклюзивних класах (групах) (вартість обіду 25 грн.);
- дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям» (вартість обіду 25 грн.);
- дітей з числа осіб, визначених у статтях 10 та 10-1 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;
- дітей осіб, визнаних учасниками бойових дій відповідно до пунктів 19-24 частини першої статті 6 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» (АТО/ООС) (вартість обіду 25 грн.);
- дітей осіб, які мобілізовані та знаходяться у зоні бойових дій;
- дітей з числа внутрішньо переміщених осіб, дітей, які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів (вартість обіду 25 грн.);
4) організувати харчування згідно пропорції для спільного фінансування харчування дітей (всіх вихованців різновікових дошкільних груп, крім пільговиків) за кошти батьків та бюджетні кошти, в співвідношенні 60% (15 грн.) - бюджетні кошти, та 40% (10 грн.)
- батьківська плата, з вартістю – 25 грн.;
5) при спільному фінансуванні зменшити розмір батьківської плати за харчування дітей (вихованців різновікових дошкільних груп) на 50% (5 грн.):
- для батьків у сім’ях яких троє і більше дітей;
- для батьків, які мобілізовані та знаходяться не в зоні бойових дій;
6) організувати харчування згідно переліку пільгових категорій дітей (вихованців Великодедеркальського ясла-садка), які будуть забезпечуватися безкоштовним харчуванням з 01 лютого 2023 року для:
- дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування (вартість обіду 35 грн.);
- дітей з інвалідністю (вартість обіду 35 грн.);
- дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних та інклюзивних класах (групах) (вартість обіду 35 грн.);
- дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям» (вартість обіду 35 грн.);
- дітей з числа осіб, визначених у статтях 10 та 10-1 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» (вартість обіду 35 грн.);
- дітей осіб, визнаних учасниками бойових дій відповідно до пунктів 19-24 частини першої статті 6 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» (АТО/ООС) (вартість обіду 35 грн.);
- дітей осіб, які мобілізовані та знаходяться у зоні бойових дій;
- дітей з числа внутрішньо переміщених осіб, дітей, які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів (вартість обіду 35 грн.);
7) організувати харчування згідно пропорції для спільного фінансування харчування дітей (вихованців Великодедеркальського ясла-садка, крім пільговиків) за кошти батьків та бюджетні кошти, в співвідношенні 60 % (21,00 грн.) - бюджетні кошти, та 40% (14,00 грн.) - батьківська плата, з денною вартістю – 35 грн.;
8) при спільному фінансуванні зменшити розмір батьківської плати за харчування дітей (вихованців Великодедеркальського ясла-садка) на 50 % (7 грн.):
- для батьків у сім’ях яких троє і більше дітей;
- для батьків, які мобілізовані та знаходяться не в зоні бойових дій.
2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань освіти, культури, охорони здоров’я, спорту та соціального захисту населення Великодедеркальської сільської ради.
Сільський голова Юрій ПАНАСЮК
Віталій Власюк
УКРАЇНА
ВЕЛИКОДЕДЕРКАЛЬСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Восьме скликання
ТРИДЦЯТА СЕСІЯ
РІШЕННЯ
Від 20 грудня 2023 року №1846
Про внесення змін до структури
КЗ «Центр культурних послуг»
Великодедеркальської сільської ради
Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» ст. 26 Законами України «Про культуру», «Про фізичну культуру і спорт», наказом Міністерства культури України «Про впорядкування умов оплати праці працівників культури на основі Єдиної тарифної сітки», Класифікатором професій України ДК 003:2010, взявши до уваги рішення сесії Великодедеркальської сільської ради № 1273 від 10 серпня 2023 року «Про перейменування та затвердження Статуту», розглянувши клопотання відділу освіти, сім’ї, молоді, спорту, культури і туризму Великодедеркальської сільської ради від 15.12.2023 року № 858, з метою упорядкування структури КЗ «Центр культурних послуг» Великодедеркальської сільської ради, задоволення потреб громадян у розвитку культури і спорту, підтримки художньої творчості, духовного розвитку і організації дозвілля населення, у зв’язку із виробничою необхідністю, сільська рада
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до структури КЗ «Центр культурних послуг» Великодедеркальської сільської ради, а саме:
1.1 Вивести 1 штатну одиницю керівника танцювальної студії зі структури КЗ «Центр культурних послуг» Великодедеркальської сільської ради;
1.2. Ввести 0,5 штатних одиниць керівника секції спортивного напрямку до структури КЗ «Центр культурних послуг» Великодедеркальської сільської ради;
1.3. Вивести 0,5 штатних одиниць художнього керівника;
1.4. Ввести 0,5 штатних одиниць організатора культурно-дозвіллєвої діяльності.
2. Затвердити структуру КЗ «Центр культурних послуг» Великодедеркальської сільської ради станом на 01.01.2024 згідно додатку 1 до цього рішення, що додається.
3. Затвердити загальну чисельність працівників КЗ «Центр культурних послуг» Великодедеркальської сільської ради станом на 01.01.2024 в кількості 11 штатних одиниць.
4. Директору КЗ «Центр культурних послуг» Великодедеркальської сільської ради Ользі БОЙЧУК привести штатний розпис КЗ «Центр культурних послуг» Великодедеркальської сільської ради у відповідність до цього рішення та подати його на затвердження начальнику відділу освіти, сім’ї, молоді, спорту, культури і туризму Великодедеркальської сільської ради Ользі ФЕДЮК.
5. Централізованій бухгалтерії відділу освіти, сім`ї, молоді, спорту, культури і туризму Великодедеркальської сільської ради передбачити фінансування видатків по заробітній платі КЗ «Центр культурних послуг» Великодедеркальської сільської ради.
6. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань освіти, культури, охорони здоров’я, спорту та соціального захисту населення Великодедеркальської сільської ради.
Сільський голова Юрій ПАНАСЮК
Віталій Власюк
Додаток 1
до рішення сесії
Великодедеркальської сільської ради
Від 20.12.2023 року № 1846
СТРУКТУРА
комунального закладу
«Центр культурних послуг»
Великодедеркальської сільської ради
№ з/п |
Назва посад |
Кількість штатних одиниць |
1. |
Директор |
1,0 |
2. |
Художній керівник |
1,5 |
3. |
Організатор культурно-дозвіллєвої діяльності |
5,5 |
4. |
Адміністратор |
1,0 |
5. |
Керівник секції спортивного напрямку |
1,0 |
6. |
Робітник по обслуговуванню |
0,5 |
7. |
Прибиральник службових приміщень |
0,5 |
|
ВСЬОГО: |
11,0 |
Секретар сільської ради Валентина СВЯТИНЮК
УКРАЇНА
ВЕЛИКОДЕДЕРКАЛЬСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Восьме скликання
ТРИДЦЯТА СЕСІЯ
РІШЕННЯ
Від 20 грудня 2023 року № 1847
Про переведення різновікової дошкільної
групи на короткотривале перебування дітей
у Садківській гімназії
Відповідно до ч. 4 ст.11,17 Закону України «Про дошкільну освіту», ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Положення про дошкільний навчальний заклад, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 12.03.2003 № 305, керуючись наказом Міністерства освіти і науки України від 04 листопада 2010 року №1055, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 23 листопада 2010 року № 1157/18452, листом Міністерства освіти і науки України від 17.08.2005 року № 1/9-431 «Про організацію короткотривалого перебування дітей у дошкільних навчальних закладах», розглянувши клопотання відділу освіти, сім’ї, молоді, спорту, культури і туризму Великодедеркальської сільської ради від 15.12.2023 року № 858, у зв’язку із малою наповнюваністю вихованців та з метою збереження мережі закладів дошкільної освіти, сільська рада
ВИРІШИЛА:
1. Перевести 01.01.2024 року різновікову дошкільну групу Садківської гімназії з 6-ти годинного режиму роботи на короткотривалий режим роботи (4 год.) без організації гарячого харчування.
2. Директору Садківської гімназії Марії Лучин:
розробити та затвердити щоденний графік роботи групи короткотривалого перебування дітей;
привести штатний розпис закладу освіти у відповідність до встановлених нормативів у межах фонду оплати праці на 2024 рік;
попередити працівників закладу освіти про зміну істотних умов праці відповідно до чинного законодавства.
3. Організацію роботи по виконанню рішення доручити відділу освіти, сім’ї, молоді, спорту, культури і туризму Великодедеркальської сільської ради (Ольга ФЕДЮК).
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань освіти, культури, охорони здоров’я, спорту та соціального захисту населення Великодедеркальської сільської ради.
Сільський голова Юрій ПАНАСЮК
Віталій Власюк
УКРАЇНА
ВЕЛИКОДЕДЕРКАЛЬСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Восьме скликання
ТРИДЦЯТА СЕСІЯ
РІШЕННЯ
Від 20 грудня 2023 року №1849
Про надання згоди на співробітництво
громад
Керуючись статтями 25, 26, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статтею 5 Закону України «Про співробітництво територіальних громад», враховуючи пропозицію щодо ініціювання співробітництва між Шумською міською територіальною громадою, Великодедеркальською сільською територіальною громадою та Борсуківською сільською територіальною громадою у сфері делегування повноважень щодо утримання та ремонту комунальних доріг, з метою налагодження міжмуніципальної співпраці територіальних громад, враховуючи висновок постійної комісії сільської ради з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва, сільська рада
ВИРІШИЛА:
- Надати згоду на співробітництво між Шумською міською територіальною громадою Великодедеркальською сільською територіальною громадою та Борсуківською сільською територіальною громадою у формі делегування повноважень щодо утримання та ремонту комунальних доріг на території громад згідно умов визначених договором.
- Затвердити проект договору про співробітництво територіальних громад у формі делегування повноважень, щодо утримання та ремонту комунальних доріг, що додається.
- Доручити Великодедеркальському сільському голові підписати договір про співробітництво територіальних громад у формі делегування повноважень, щодо утримання та ремонту комунальних доріг.
- Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію сільської ради з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва.
Сільський голова Юрій ПАНАСЮК
Валентина Святинюк
УКРАЇНА
ВЕЛИКОДЕДЕРКАЛЬСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Восьме скликання
ТРИДЦЯТА СЕСІЯ
РІШЕННЯ
Від 20 грудня 2023 року №1850
Про затвердження плану роботи Великодедеркальської сільської ради
на 2024 рік
Керуючись пунктом 7 частини першої статті 26, статтею 59 Закону України « Про місцеве самоврядування в Україні», ссільська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити план роботи Великодедеркальської сільської ради на 2024 рік (додається).
2. Дозволити сільському голові та постійним комісіям при необхідності вносити зміни та доповнення до плану роботи.
3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійні комісії Великодедеркальської сільської ради
Сільський голова Юрій ПАНАСЮК
Валентина Святинюк
УКРАЇНА
ВЕЛИКОДЕДЕРКАЛЬСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Восьме скликання
ТРИДЦЯТА СЕСІЯ
РІШЕННЯ
від 20 грудня 2023 року №
Про укладення договорів на управління спадщиною (земельними ділянками) між Великодедеркальською сільською радою та ТОВ"ПрофАгроТрейд" та інших документів, що пов’язані із зазначеними
договорами на управління спадщиною (земельними ділянками(паями)).
Розглянувши заяву ТОВ "ПрофАгроТрейд" від 12.12.2023р. №361 "Про укладення договорів на управління спадщиною (земельними ділянками) між Великодедеркальською сільською радою та ТОВ "ПрофАгроТрейд", розташованими на території сільської ради, власники яких померли, а право власності на які не переоформлено, з метою охорони та збереження майна, яке потребує утримання, догляду та вчинення інших фактичних та юридичних дій для підтримання земельних ділянок в належному стані, керуючись ст. 25, 26 п. 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.1285 Цивільного кодексу України,сесія сільської ради
ВИРІШИЛА:
1. Укласти з ТОВ "ПрофАгроТрейд" договори управління спадщиною (земельними ділянками (паями)) терміном на один рік, що знаходяться за межами с.Матвіївці Великодедеркальської територіальної громади, перелік земельних ділянок додається.
2. Встановити відсоткову ставку орендної плати в розмірі 12% від нормативної грошової оцінки земельних ділянок.
3. Уповноважити сільського голову Панасюка Юрія Валентиновича підписати з ТОВ "ПрофАгроТрейд" договори на управління спадщиною (земельними ділянками(паями), які належали особам згідно списку, який додається, а також підписувати інші документи, що пов’язані із зазначеними договорами на управління спадщиною (земельними ділянками (паями)).
4. Контроль за виконанням данного рішення покласти на постійну комісію з питань земельних відносин, природокористування, планування території, будівництва, архітектури, охорони пам’яток, історичного середовища та благоустрою.
Сільський голова Юрій ПАНАСЮК
Додаток до рішення сесії №
від 20 грудня 2023р.
ПЕРЕЛІК
земельних ділянок - земельних часток (паїв), які передаються в управління Управителю для збереження, догляду, та підтримання їх в належному стані на території с.Матвіївці Великодедеркальської сільської ради
№п.п |
ПЛОЩА Всього, га
|
Кадастровий номер |
1 |
2,10 |
6125885400:01:001:0338 |
2 |
2,08 |
6125885400:01:001:0339 |
3 |
1,99 |
6125885400:01:001:0337 |
4 |
2,35 |
6125885400:01:001:0184 |
5 |
2,08 |
6125885400:01:001:0300 |
6 |
2,06 |
6125885400:01:001:0328 |
7 |
2,70 |
6125885400:01:001:0525 |
Разом |
15,36 га |
|
Секретар сільської ради Валентина Святинюк
УКРАЇНА
ВЕЛИКОДЕДЕРКАЛЬСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Восьме скликання
ТРИДЦЯТА СЕСІЯ
РІШЕННЯ
Від 20 грудня 2023 року №
Про внесення змін до рішення Великодедеркальської сільської ради від 24.11.2023 року №1813 «Про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі на (місцевості) Шевченко Валентині Євгеніївніта передачу земельних ділянок у власність»
Розглянувши заяву жительки м. Знам’янка, Кіровоградської області Шевченко Валентини Євгеніївни від 12.12.2023 р. №2102 про внесення змін в рішення сільської ради про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі на (місцевості), з метою впорядкування документів, виправлення технічних помилок, керуючись статті 12 Земельного кодексу України, статтей 26, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рекомендації постійно діючої комісії з питань земельних відносин, природокористування, планування території, будівництва, архітектури, охорони пам’яток, історичного середовища та благоустрою, сесія сільської ради
ВИРІШИЛА :
1. Внести зміни до рішення Великодедеркальської сільської ради від 24.11.2023 року №1813 «Про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі на (місцевості) Шевченко Валентині Євгеніївні та передачу безоплатно земельних ділянок у власність», виправивши допущену описку в усіх пунктах рішення, замінивши кадастровий номер 6125882100:02:001:008 на кадастровий номер 6125882100:02:002:0086.
2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійно діючу комісію з питань земельних відносин, природокористування, планування території, будівництва, архітектури, охорони пам’яток, історичного середовища та благоустрою.
Сільський голова Юрій ПАНАСЮК
Ірина Лапій
УКРАЇНА
ВЕЛИКОДЕДЕРКАЛЬСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Восьме скликання
ТРИДЦЯТА СЕСІЯ
РІШЕННЯ
від 20 грудня 2023 року №
Про надання дозволу на поділ земельних
ділянок комунальної власності
Розглянувши заяву В.о. директора ПП «Шумськгеопроект» Дмитрук І.О. вх. № 2054 від 10.12.2023 р. про надання дозволу на виготовленнятехнічної документації із землеустрою щодо поділу та об’єднання земельних ділянок комунальної власності для ведення особистого селянського господарства, які передані у власність або користування громадянам за межами населених пунктів Великодедеркальської сільської ради, керуючись ст. 56 Закону України «Про землеустрій», ст. 79-1 Земельного кодексу України, ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рекомендації Державних кадастрових реєстраторів, беручи до уваги пропозиції постійної комісії з питань земельних відносин, природокористування, планування території, будівництва, архітектури, охорони пам’яток, історичного середовища та благоустрою, сільська рада
ВИРІШИЛА:
1. Надати дозвіл на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо поділу та об’єднання земельних ділянок комунальної власності для ведення особистого селянського господарства:
1.1. розташованих в межах села Мізюринці Кременецького району Тернопільської області:
з кадастровим номером 6125885500:01:001:0321 площею 24,5728гана земельні ділянки з наступними площами :
- земельна ділянка № 1 - площею 0,7400га;
- земельна ділянка № 2 - площею23,8328 га,
з кадастровим номером 6125885500:02:001:0157 площею 2,5401гана земельні ділянки з наступними площами :
- земельна ділянка № 1 - площею 0,2953га;
- земельна ділянка № 2 - площею2,2448 га.
1.2. розташованих за межами села Радошівка Кременецького району Тернопільської області з кадастровим номером 6125886500:01:002:0015 площею 1,8112 гана земельні ділянки з наступними площами:
- земельна ділянка № 1 - площею 0,2000 га;
- земельна ділянка № 2 - площею0,1240 га;
- земельна ділянка №3- площею 1,4872га.
1.3. розташованих за межами села Великі Дедеркали Кременецького району Тернопільської області:
з кадастровим номером 6125881800:02:001:0442 площею 4,7266 гана земельні ділянки наступними площами:
- земельна ділянка № 1 - площею 0,1000га;
- земельна ділянка № 2 - площею0,1500 га;
- земельна ділянка № 3 - площею 0,2000га;
- земельна ділянка № 4 - площею 4,4766 га.
з кадастровим номером 6125881800:01:003:0149 площею 12,6340 гана земельні ділянки наступними площами:
- земельна ділянка № 1 - площею 0,1000га;
- земельна ділянка № 2 - площею12,5340 га.
з кадастровим номером 6125881800:01:003:0142 площею 7,6379гана земельні ділянки наступними площами:
- земельна ділянка № 1 - площею 0,2511га;
- земельна ділянка № 2 - площею0,2000 га;
- земельна ділянка № 3 - площею 0,2000га;
- земельна ділянка № 4 - площею 7,1868 га.
1.3. розташованих за межами села Матвіївці Кременецького району Тернопільської області:
з кадастровим номером 6125885400:02:001:0323 площею 56,6963 гана земельні ділянки наступними площами:
- земельна ділянка № 1 - площею 0,5882га;
- земельна ділянка № 2 - площею56,1081 га.
з кадастровим номером 6125885400:02:001:0453 площею 26,2938 гана земельні ділянки наступними площами:
- земельна ділянка № 1 - площею 0,2130га;
- земельна ділянка № 2 - площею26,0808 га.
2. Визначити:
2.1. Замовником документацій із землеустрою щодо поділу земельних ділянок – Великодедеркальську сільську раду Тернопільської області.
2.2. Відповідальним за фінансування робіт з розроблення технічної документації із землеустрою щодо поділу земельних ділянок – ПП «Шумськгеопрект».
3. Розроблену технічну документацію із землеустрою представити сесії сільської ради на розгляд та прийняття рішення по суті.
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань земельних відносин, природокористування, планування території, будівництва, архітектури, охорони пам’яток, історичного середовища та благоустрою.
Сільський голова Юрій ПАНАСЮК