Великодедеркальська громада
Тернопільська область, Кременецький район

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Дата: 19.01.2024 10:37
Кількість переглядів: 46

 

Замовник:Центр надання соціальних послуг Великодедеркальської сільської ради.

ЄДРПОУ:44126187.

Назва предмета закупівлі:Підгузки для дорослих, підгузки-труси для дорослих, урологічні прокладки для жінок і чоловіків (ДК 021:2015 –33750000-2–Засоби догляду за малюками, деталізований CPV код – 33751000-9- Підгузки).

Очікувана вартість закупівлі:299980,36 грн (Двісті дев’яносто дев’ять тисячдев’ятсот вісімдесятгривень 36 копійок) з ПДВ.

Очікуваний обсяг закупівлі Товару:

      - Підгузки для дорослих Seni №30, розмір AIR Medium Standart, або еквівалент*- 79 пачок;

      - Підгузки для дорослих Seni №30, розмір AIR Large Standart, або еквівалент*- 70 пачок;

      - Підгузки для дорослих Seni №30, розмір AIRLargeStandart Extra, або еквівалент* - 80 пачок;

      - Підгузки-труси для дорослих Seni №30, розмір Activ Classic Medium, або еквівалент* - 60 пачок;

      - Підгузки-труси для дорослих Seni №30, розмір Activ Normal Large, або еквівалент* - 138 пачок;

      - Прокладки урологічні для жінок Seni №15 Lady Plus6 капель, або еквівалент* - 82 пачки;

      - Прокладки урологічні для чоловіків Seni №15 Men Extra Plus 4 каплі, або еквівалент* - 80 пачок.

Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету.

Вид процедури: відкриті торги з особливостями.

Ідентифікатор закупівлі:UA-2024-01-12-010306-а.

 

Підстава для публікації обгрунтування:постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).

 

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетногопризначення:

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі і обрахована відповідно до реєстру оптово-відпускних цін на засобиособистої гігієни для підопічних(підгузки для дорослих, підгузки-труси для дорослих, урологічні прокладки для жінок і чоловіків), виходячи з моніторингу цін на ринку таких товарів. Розмір бюджетного призначеннявідповідно до статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. В Центрі надання соціальних послуг Великодедеркальської сільської ради затверджено кошторис на 2024 рік в якому, зокрема передбачаються видатки на підгузки для дорослих, підгузки-труси для дорослих, урологічні прокладки для жінок та чоловіків. Затвердженим кошторисом встановлені повноваження щодо отримання надходжень і розподіл бюджетних асигнувань на взяття бюджетних зобов’язань та здійснення платежів для виконання Центром надання соціальних послуг Великодедеркальської сільської ради своїх функцій та досягнення результатів, визначених відповідно до бюджетних призначень.

Обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі:

При формуванні технічних вимог до продукту, який планується закупити, Замовником обов’язково враховуються побажання кінцевого споживача. Відповідно до ч.2 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися фізичними особами, технічні специфікації повинні складатися з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів. Розрахунок потреби для догляду за підопічними (підгузки для дорослих,одноразові підгузки-труси для дорослих, урологічні прокладки для чоловіків та жінок) відповідно пункту 18 індивідуальної програми реабілітації осіб з інвалідністю, статті №23 Закону України «Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні», особа з інвалідністю бере участь у виборі конкретних технічних та інших засобів реабілітації.

 

Вимоги щодо якості продукції:

Підгузки для дорослих Seni або еквівалент: розмір AIR Medium Standart - об’єм талії і стегон 75-110 см (+- 10 см); поглинальна здатність виробу від 2300 г. Для розміру AIR Large Standart - об’єм талії і стегон 100-150 см (+- 10 см) поглинальна здатність виробу від 2600 г. Для розміру AIRLargeStandart Extra - об’єм талії і стегон 130-170 см (+- 10 см); поглинальна здатність виробу від 2700г. Підгузки для дорослих повинні бути анатомічної форми для людей з важкою та середньою ступінню нетримання сечі; подвійним поглинаючим шаром з антибактеріальним суперабсорбентом; подвійними застібками-липучками; ізолюючим шаром; індикатором вологості; фасування – не менше 30 шт в упаковці.

Підгузки-труси для дорослих Seni або еквівалент: розмірActiv Classic Medium - об’єм талії і стегон 80-100 см (+- 5 см); поглинальна здатність виробу від 1250г. Для розміруActiv Normal Large - об’єм талії і стегон 100-135 см (+- 10 см); поглинальна здатність виробу від 1400г. Призначені для людей з середньою та важкою ступінню нетримання; широкий еластичний пояс;бокові шви, що можна розірвати;система нейтралізації неприємного запаху;повітропроникний зовнішній шар;антибактеріальний суперабсорбент;розподіляючий шар EDS;гідрофобні бокові бортики - захист від протікань; індикатор вологи; фасування – не менше 30 шт в упаковці.

Прокладки урологічні для жінок - розмір Lady Plus6 капель; призначені для жінок при середньому ступені нетримання сечі; поглинальна здатність виробу – 950 г; анатомічна форма; поглинаючий шар з антибактеріальним суперабсорбентом швидко поглинає вологу, утримує її всередині і запобігає виникненню неприємного запаху; не містять латекс;фасування – не менше 15 шт в упаковці.

Прокладки урологічні для чоловіків - розмір Men Extra Plus Level 4 каплі; призначені для чоловіків з легкою та середньою ступінню нетримання сечі;поглинальна здатність виробу – 700 г; анатомічна форма; поглинаючий шар з антибактеріальним суперабсорбентом швидко поглинає вологу, утримує її всередині і запобігає виникненню неприємного запаху; не містять латекс; фасування – не менше 15 шт в упаковці.

  1. Товар повинен бути належним чином зареєстрованим в Україні. Для підтвердження цього Учасником обов`язково надається гарантійний лист про надання разом з поставкою наступних документів:

-копія декларації про відповідність Технічному регламенту щодо медичних виробів (для товарів, що є медичними виробами та виробами медичного призначення);

-копії висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар (або лист-роз’яснення про причини відсутності вказаного документу із зазначенням законодавчих підстав).

  1. З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає оригінал  гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо їх повноваження поширюються на територію України, офіційного дистриб’ютора, дилера, тощо), яким підтверджується можливість поставки учасником даної закупівлі  товару належної якості, зі строками придатності та у терміни, визначені замовником торгів. Гарантійний лист має містити: повну назву замовника та учасника, а також номер оголошення про проведення закупівлі.
  2. Термін придатності товару на момент доставки повинен бути не менше 80% від загального терміну придатності, встановленого виробником, для підтвердження чого учасник у складі пропозиції надає гарантійний лист.
  3.  Уся запропонована продукція повинна мати відповідну інформацію про товар (марка, модель, розмір, кількість штук в упаковці, обхват талії), нанесену виробником заводським способом. Для підтвердження вказаної вимоги у складі пропозиції учасники, що пропонують еквівалент, мають надати фотографічні зображення упаковки товару з 6 сторін. Фотографічні зображення мають містити відповідну інформацію про товар (марка, модель, розмір, кількість штук в упаковці, обхват талії на підгузках для дорослих, підгузках-трусах для дорослих,  кількість крапель поглинання, дату виготовлення та дату кінцевого терміну придатності. Фотографічні зображення товару повинні бути чіткими та не містити жодних коригувань. Фотографії повинні відображати реальний вигляд та характеристики товару. Будь-які зміни у фотографіях, такі як коригування світла, зміна фону, або будь-які інші модифікації не допускаються. Модифіковані фотографії можуть спотворити реальний вигляд товару та призвести до непорозумінь під час оцінки тендерних пропозицій. Надання модифікованих зображень стане причиною для дискваліфікації. Надані фотографічні зображення підтверджуватимуть відповідність запропонованого товару технічним вимогам, викладеним у цьому Додатку, а також характеристикам, викладеним Учасником у Таблиці Відповідності, а також його наявність у постачальника, оскільки замовлення буде здійснено найближчим часом після підписання договору за результатами закупівлі.
  4. Якщо при поставці товару постачальником буде поставлено товар, етикетки якого будуть відрізнятися від наданих у складі пропозиції (за виключенням дати виробництва та дати кінцевого терміну придатності), такий товар прийматися замовником не буде, а поставка буде вважатися не здійсненою, про що у складі пропозиції учасник має надати гарантійний лист.
  5.  Поставка та розвантаження товару повинні здійснюватися спеціалізованим транспортом та силами Постачальника до місць використання товару, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, про що Учасник у складі пропозиції має надати гарантійний лист.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь