Контакт-центр ДПС: нові послуги
Головне управління ДПС у Тернопільській області інформує, що Інформаційно-довідковий департамент (далі – ІДД) здійснив оновлення, актуалізацію програмного та апаратного забезпечення Контакт-центру ДПС, що надало змогу фізичним та юридичним особам отримати нові послуги:
озвучується можливість в автоматичному режимі оцінити якість отриманих послуг;
впроваджено режим Call-Ьаск для втрачених дзвінків Контакт-центру ДПС;
замовити зворотній зв’язок через Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс;
удосконалено сферу застосування голосових повідомлень;
забезпечено повідомлення про номер у черзі на IVR;
впроваджено запис в електронну чергу до центрів обслуговування платників для отримання адміністративних послуг;
передбачено можливість автоматизованого проведення розсилок з використанням інформації про звернення, що надходили до Контакт-центру ДПС, а також іншої інформації про абонентів, що дає можливість інформувати платників про наявність податкового боргу.
Також проведено роботи з інтеграції всіх складових (Система телефонії, CRM-система Контакт-центру ДПС, IVR та сценаріїв маршрутизації, які відповідають специфіці роботи Контакт-центру ДПС, запису розмов та аналітики тощо) в єдину систему; інтеграцію Системи Контакт-центру ДПС з вебпорталом ДПС, поштовим сервером ДПС, чатами у месенджерах, двома віддаленими підрозділами «кластерами» у регіонах; інтеграцію Системи Контакт-центру ДПС з Базою знань, Електронною базою даних звернень абонентів, отриманих засобами телекомунікації, Базою записів розмов, Базою звернень на сервіс «Пульс»; інтеграцію локальної обчислювальної мережі Контакт-центр ДПС з локальною обчислювальною мережею ДПС; конфігурування поставленого обладнання і програмного забезпечення для забезпечення відповідності комплексного рішення Контакт-центру ДПС функціональним вимогам.