Варто нагадати про зміни до Порядку формування та ведення реєстру волонтерів
Наказом Міністерства фінансів України від 22.05.2023 № 264 «Про затвердження Змін до Порядку формування та ведення Реєстру волонтерів антитерористичної операції та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації», що зареєстрований у Міністерстві юстиції України 29.06.2023 за № 1099/40155, та набрав чинності 21.07.2023, внесено зміни до Порядку формування та ведення реєстру волонтерів (далі – Порядок).
Основні зміни, що внесені до Порядку:
скасовано положення щодо обов'язкового подання заявником (фізичною особою-благодійником) разом із заявою про включення/внесення змін до Реєстру волонтерів антитерористичної операції та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії росії (далі – Заява за ф. № 1-РВ) довідки про відкриття/закриття рахунка фізичною особою, отриманої цією фізичною особою у банку як підтвердження факту відкриття банком такій фізичній особі рахунка, призначеного для здійснення благодійної діяльності;
скасовано положення згідно з яким фізична особа – благодійник разом із Заявою за ф. № 1-РВ подає оригінал та копію документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (ДРФО), або сторінки паспорта до якої внесені дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків з ДРФО, або сторінки паспорта до якої внесена відмітка про право здійснювати будь-які платежі за серією (за наявності) та номером паспорта;
доповнено положенням, згідно з яким подання Заяви за ф. № 1-РВ можливе і в електронній формі з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги», «Про особливості надання публічних (електронних публічних) послуг» засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, Електронного кабінету або технічними засобами електронної комунікації.