Великодедеркальська громада
Тернопільська область, Кременецький район

Юрособи під час війни: особливості оподаткування та звітності

Дата: 28.04.2023 15:05
Кількість переглядів: 140

Фото без описуУ Головному управлінні ДПС у Тернопільській області нещодавно відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» щодо проблемних питань оподаткування юросіб під час війни. На запитання платників податків відповідав начальник управління оподаткування юридичних осіб Головного управління ДПС у Тернопільській області Валерій Лісницький.

Під час «гарячої лінії» посадовець поінформував про податкові зміни щодо ведення бізнесу в умовах воєнного стану, можливості використання Електронного кабінету та інших податкових сервісів.

Валерій Лісницький також відповідав на запитання щодо особливостей розрахунку мінімального податкового зобов’язання (МПЗ) для юридичних осіб, формування суми сплачених податків, зборів платежів та витрат на оренду земельних ділянок, які повинні бути враховані при обчисленні МПЗ.

Разом з тим, платники податків отримали відповіді на запитання щодо особливостей подання квартальної звітності, зокрема, змінами форм податкової звітності.

Посадовець детально зупинився на основних змінах, які внесені до форм податкової звітності з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, плати за землю, транспортного податку та туристичного збору.

Під час спілкування платники отримали відповіді стосовно нарахування та сплати  плати за землю, якщо протягом року виникло право власності (користування) ще однією ділянкою, особливостей нарахування та сплати екологічного податку суб’єктом господарювання, який зберігає пальне у ємностях у своїх приміщеннях або територіях.

Також було запитання щодо заповнення реквізиту «Призначення платежу» платіжної інструкції під час сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне  соціальне страхування, внесення авансових платежів (передоплати), грошової застави, а також у разі їх повернення. Посадовець акцентував увагу на дату набрання чинності наказу Міністерства фінансів України від 22.03.2023 №148, а саме – 1 квітня поточного року.

Не залишилося поза увагою й функціонування податкової платформи. Так, саме задля якісної та оперативної комунікації із громадськістю та бізнес-спільнотами й асоціаціями, які представляють інтереси платників податків, у Головному управлінні ДПС у Тернопільській області створено комунікаційну податкову платформу. Саме на цю електронну скриньку (tr.ikc@tax.gov.ua) можна надсилати запити або звернення, в яких необхідно викласти зміст питання, що потребує вирішення.

Додзвонювачі отримали фахові відповіді на всі запитання щодо заявленої тематики.

 

Сектор інформаційної взаємодії

Головного управління ДПС у Тернопільській області


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь