Великодедеркальська громада
Тернопільська область, Кременецький район
Логотип Diia
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Доступ до інтегрованих карток платника надають сервіси ДПС

Дата: 19.07.2021 14:12
Кількість переглядів: 241

Державна податкова інспекція повідомляє, що відповідно до статті 421 Податкового кодексу України в ІТС «Електронний кабінет» запроваджено електронний сервіс, з використанням якого платники мають можливість доступу у режимі реального часу до даних інтегрованих карток платників, а також отримання підтверджуючого документу щодо стану розрахунків платника з бюджетом та фондами соціального та пенсійного забезпечення.

Доступ в електронному кабінеті до показників інтегрованих карток дозволяє платнику безперешкодно у дистанційному режимі володіти інформацією щодо повноти та своєчасності розрахунків з бюджетом та фондами соціального та пенсійного забезпечення, а також проводити звірення відповідності даних бухгалтерського обліку платника та даних органу ДПС.

Крім цього, фізичні особи мають змогу сплатити податки, збори, платежі та єдиний внесок, скориставшись однією з платіжних систем.

Разом з цим, платник має можливість надіслати запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та фондами соціального та пенсійного забезпечення за даними органів ДПС через меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини електронного кабінету.

Зауважимо, що у зв’язку із впровадженням електронних сервісів для платників не передбачено отримання акта звірення стану розрахунків за податками, зборами, платежами та єдиним внеском за відповідний звітний період в паперовому вигляді.

Водночас відповідно до Закону України «Про звернення громадян» громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, зокрема із заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних та особистих прав і законних інтересів.

Додаток:

- покроковий алгоритм щодо перегляду ІКП та здійснення фізичними особами сплати податків, зборів, платежів та єдиного внеску;

- рекомендації про формування в електронному кабінеті витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та фондами соціального та пенсійного забезпечення за даними органів ДПС.

 

Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua

Спілкуйтеся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»

Коли при перевезенні пасажирів РРО/ПРРО не застосовують

 

Відповідно до п. 296.10 ст. 296 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) реєстратори розрахункових операцій (далі – РРО) та/або програмні РРО (далі – ПРРО) не застосовуються платниками єдиного податку першої групи.

Водночас п. 61 підрозд. 10 розд. XX «Інші перехідні положення» ПКУ встановлено, що з 01 січня 2021 року до 01 січня 2022 року РРО та/або ПРРО не застосовуються платниками єдиного податку другої – четвертої груп (фізичними особами – підприємцями), обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує обсягу доходу, що не перевищує 220 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року, незалежно від обраного виду діяльності, крім тих, які здійснюють: реалізацію технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту; реалізацію лікарських засобів, виробів медичного призначення та надання платних послуг у сфері охорони здоров’я; реалізацію ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.

При перевищенні платником єдиного податку другої – четвертої груп (фізичною особою – підприємцем) в календарному році обсягу доходу, що не перевищує 220 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року, застосування РРО та/або ПРРО для такого платника єдиного податку є обов’язковим. Застосування РРО та/або ПРРО починається з першого числа першого місяця кварталу, наступного за виникненням такого перевищення, та продовжується в усіх наступних податкових періодах протягом реєстрації суб’єкта господарювання як платника єдиного податку.

Пунктом 6 ст. 9 розд. ІІ Закону України від 06 липня 1995 року №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» із змінами та доповненням (далі – Закон №265) встановлено, що РРО та/або ПРРО та розрахункові книжки (далі – РК) не застосовуються при продажу товарів (наданні послуг) платниками єдиного податку (фізичними особами – підприємцями), які не застосовують РРО та/або ПРРО відповідно до ПКУ.

Згідно з п. 4 ст. 9 Закону №265 РРО та/або ПРРО та РК не застосовуються, зокрема, при продажу проїзних і перевізних документів на автомобільному транспорті з видачею талонів, квитанцій, квитків з нанесеними друкарським способом серією, номером, номінальною вартістю.

Відповідно до ст. 39 Закону України «Про автомобільний транспорт» документ для регулярних пасажирських перевезень для пасажира – квиток на проїзд в автобусі та на перевезення багажу (для пільгового проїзду – посвідчення особи встановленого зразка чи довідка, на підставі якої надається пільга), а в разі запровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду – електронний квиток та документи для пільгового проїзду.

Наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 25.05.2006 №503 затверджені Типові форми квитків на проїзд пасажирів і перевезення багажу на маршрутах загального користування.

Отже, фізичні особи – підприємці – платники єдиного податку, які здійснюють перевезення пасажирів, при проведенні розрахунків з використанням талонів, квитків з нанесеними друкарським способом серією, номером, номінальною вартістю, РРО та/або ПРРО не застосовують.

Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua

Спілкуйтеся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»

 

Електронні сервіси ДПС. Відеоурок 1: Як отримати електронний цифровий підпис

 

Головне управління ДПС у Тернопільській області розпочинає серію відео уроків, присвячених користуванню електронними сервісами Державної податкової служби.

У першому відеоуроці начальник територіального відділу електронних сервісів Головного управління ДПС у Тернопільській області Ігор Задорожний розповість, як отримати електронний цифровий підпис, адже він необхідний для початку користування електронними послугами.

На сьогодні існує понад 30 кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг (ЕДП). Це як комерційні, так і державні установи. У нашому випадку – це інформаційно-довідковий департамент ДПС України. Метою діяльності ІДД ДПС є безкоштовне надання ЕДП органам державно влади, місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям усіх форм власності, іншим суб’єктам господарської діяльності та фізичним особам. Основними перевагами електронно-цифрового підпису, отриманого у  ІДД ДПС є:

1. Безкоштовність послуги.

2. Термін чинності ЕЦП, який складає два роки з моменту їх формування.

  1. Можливість продовження терміну дії ЕЦП без повторного візиту до відокремлених пунктів надавача електронних довірчих послуг ІДД ДПС.

Як отримати цифровий підпис, дивіться у відеоуроці за посиланням https://tr.tax.gov.ua/media-ark/videogalereya/intervyu-ta-publichni-zayavi/7741.html.

 

 

Субєкти підприємництва Тернопілля отримали 346 млн грн податку на додану вартість

Про відшкодування податку на додану вартість заявили 120 суб’єктів господарювання – юросіб Тернопільщини у січні-червні 2021 року. Вони інформували про повернення на розрахунковий рахунок 350 млн грн цього платежу. Про це повідомив в.о. начальника Головного управління ДПС у Тернопільській області Сергій Бабій.

«На початок липня цього року платникам відшкодовано з держбюджету грошовими коштами на розрахунковий рахунок 346 млн грн податку на додану вартість. Це на 89 млн грн більше, ніж минулого року. Адже торік за січень-червень юрособам повернули 257 млн гривень ПДВ», – зазначив він.

Виконувач обов’язків очільника ДПС в області також інформував, що податківці виявили зловживання окремими суб’єктами господарювання. Так, за результатами проведених перевірок упродовж першого півріччя цього року упереджено бюджетне відшкодування ПДВ на 5 млн грн, а це на 4,2 млн грн більше, ніж минулоріч.

Загальний залишок невідшкодованого на розрахунковий рахунок ПДВ становив 76 млн грн на початок липня. При чому 60 млн грн перебувають на стадії перевірок та процедурі бюджетного відшкодування згідно з вимогами законодавства. Ще стосовно 16 млн грн триває судовий та адміністративний розгляд.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь