Великодедеркальська громада
Тернопільська область, Кременецький район

Апостиль: що варто знати

Дата: 20.11.2019 14:51
Кількість переглядів: 595

Апостиль – спеціальний штамп, який проставляють на офіційних документах, що надходять від держав-учасниць Конвенції, що скасовує вимогу легалізації іноземних офіційних документів, ратифікованої Україною у 2003 році. Він засвідчує справжність підпису особи під документом та автентичність відбитку печатки або штампа, якими документ скріплено.

Повноваження на проставлення апостиля мають:

  • Міністерство юстиції України – на документах, що видають органи юстиції та суди, а також на документах, які оформлюють нотаріуси України;
  • Міністерство освіти і науки України – на офіційних документах, виданих навчальними закладами, державними органами, підприємствами, установами і організаціями, що стосуються сфери освіти і науки;
  • Міністерство закордонних справ України – на всіх інших видах документів.

Проставлення апостиля на офіційних документах, що видають органи юстиції та суди, а також на документах, які оформлюють нотаріуси України, проводять за допомогою програмних засобів ведення Електронного реєстру апостилів у такому порядку:

  • прийняття документів для проставлення апостиля, формування та реєстрація заяви про проставлення апостиля;
  • розгляд документів, поданих для проставлення апостиля;
  • проставлення апостиля/відмова у його проставленні;
  • видача документів за результатом розгляду заяви.

Проставлення апостиля здійснюють за заявою будь-якої особи, яка подає відповідний документ під час особистого звернення до територіальних органів Міністерства юстиції України. Для громадян України, іноземців та осіб без громадянства вартість проставлення апостиля складає три неоподатковувані мінімуми доходів громадян (51 грн); для юридичних осіб – п'ять неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (85 грн).

Проставлення апостиля або відмова в його проставленні здійснюються у строк до двох робочих днів. Якщо ж необхідно отримати зразок підпису, відбиток печатки та/або штампа, а також здійснити перевірку документів про державну реєстрацію актів цивільного стану у випадках відсутності відомостей про них у Державному реєстрі актів цивільного стану громадян та/або виникнення сумніву щодо їх достовірності, строк розгляду документів може бути продовжений до двадцяти робочих днів.

Головне територіальне управління юстиції у Тернопільській області


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь